Lekarz odczytuje wiadomość na swoim smartfonie w pokoju pacjenta

SOLUTIONS AREA

UPROSZCZENIE KOMUNIKACJI KLINICZNEJ I WSPÓŁPRACY

Poprawa wyników leczenia pacjentów zaczyna się od komunikacji z personelem medycznym.

Poprawa komunikacji klinicznej w celu zwiększenia zadowolenia i bezpieczeństwa pacjentów

 

50–80% zdarzeń ostrzegawczych wynika z błędów w komunikacji1.

Mogą one również powodować niepożądane zdarzenia, jak np. upadki, wpływając na stan pacjentów, wyniki HCAHPS i nie tylko2.

Gdy zespoły medyczne utrzymują stałą łączność, mogą zaoszczędzić czas na niezorganizowanej komunikacji i spędzić więcej czasu z pacjentami. Pozwala to osiągać doskonałe wyniki:

60%
60%

mniej upadków3

81%
81%

krótszy czas reakcji4

21%
21%

wyższe wyniki HCAHPS5

30%
30%

więcej czasu spędzonego na bezpośredniej opiece nad pacjentem6

60%

mniej upadków3

81%

krótszy czas reakcji4

21%

wyższe wyniki HCAHPS5

30%

więcej czasu spędzonego na bezpośredniej opiece nad pacjentem6

Poprawa wydajności pracy personelu medycznego

 

Gdy stan pacjentów pogarsza się na oddziale ogólnym lecz liczba personelu się nie zmienia, lekarze mogą mieć problem z organizacją pracy. 

Wyższe obciążenie może oznaczać opóźnienia i błędy w komunikacji i danych wprowadzanych ręcznie. A gdy te opóźnienia i błędy dotyczą danych pacjenta, problem może szybko zmienić się z utraty czasu na utratę życia.

W szpitalach, które automatyzują komunikację — zarówno pomiędzy lekarzami, jak i pomiędzy urządzeniami i EMR — znacznie poprawiono oszczędność czasu, dokładność i przebieg pracy klinicznej:

"" 72 minuty
72 minuty

oszczędności dzięki przesyłaniu kluczowych danych do EMR7

59%
59%

mniej błędów w komunikacji8

"" Od 40 do 1 min
Od 40 do 1 min

opóźnienia w przekazywaniu danych do EMR9

5,5 mln.
5,5 mln.

wiadomości wysyłanych rocznie pomiędzy EHR systemami przywołania pielęgniarki10

72 minuty

oszczędności dzięki przesyłaniu kluczowych danych do EMR7

59%

mniej błędów w komunikacji8

Od 40 do 1 min

opóźnienia w przekazywaniu danych do EMR9

5,5 mln.

wiadomości wysyłanych rocznie pomiędzy EHR systemami przywołania pielęgniarki10

Przeglądaj nasze kategorie opieki

Monitorowanie pacjenta

Dzięki prostym, bezpiecznym i połączonym rozwiązaniom monitorującym personel medyczny ma stały dostęp do danych funkcji życiowych.

Dowiedz się więcej

Kardiologia diagnostyczna

Szybsze i dokładniejsze wykrywanie i diagnozowanie chorób serca dzięki prostym, bezpiecznym i połączonym rozwiązaniom EKG.

Dowiedz się więcej

Inteligentne łóżka i materace

Odkryj łóżka i materace przeznaczone do wspierania współczesnych pacjentów i opiekunów.

Dowiedz się więcej

Diagnostyka i skrining wzroku

Od retinopatii cukrzycowej po zaburzenia widzenia u dzieci, innowacje te pomagają w ratowaniu wzroku.

Dowiedz się więcej

Literatura:

  1. Patient Safety & Quality Healthcare, 21 listopada 2017.
  2. Preventing Falls TST©. Joint Commission Center for Transforming Healthcare. www.centersfortransforminghealthcare.org/assets/4/6/Falls_TST_PPT_Slides.pdf. Data dostępu: 22 lutego 2016. 
  3. Klient Hillrom. Oncology Falls Study. OVU. 2015-2016.
  4. Klient Hillrom (GC). Nurse Call Data Report. Sierpień 2015. Wywiad z klientem 2016. Dane w pliku.
  5. Klient Hillrom (GC). Prezentacja systemu przywołania pielęgniarki. Sierpień 2015. W pliku. Raporty SMH HCAHPS. 2016-2018. Dane klienta w pliku.
  6. Klient Hillrom (Centrala). Rozmowa na temat systemu przywołania pielęgniarki. 2016. W pliku Hillrom.
  7. JHIM FALL 2010 Volume 24: Number 4, Vital Time Savings: Evaluating the Use of an Automated Vital Signs Documentation System on a Medical/Surgical Unit    based on 30-bed unit with 6:1 staffing ratio
  8.  Jesse E. Hansen, MD, Margot Lazow, MD, and Philip A. Hagedorn, MD, Reducing Interdisciplinary Communication Failures Through Secure Text Messaging: A Quality Improvement Project, Pediatric Quality & Safety, February 6, 2018.
  9. CareAware VitalsLink: Eliminating Data Latency & Manual Documentation at Naples Hospital. Prepared by Cerner, 2013.
  10.  Klient Hillrom (BH). Integrations Study. 2018-2019. Dane w pliku.