Poprawa komunikacji klinicznej w celu zwiększenia zadowolenia i bezpieczeństwa pacjentów
50–80% zdarzeń ostrzegawczych wynika z błędów w komunikacji1.
Mogą one również powodować niepożądane zdarzenia, jak np. upadki, wpływając na stan pacjentów, wyniki HCAHPS i nie tylko2.
Gdy zespoły medyczne utrzymują stałą łączność, mogą zaoszczędzić czas na niezorganizowanej komunikacji i spędzić więcej czasu z pacjentami. Pozwala to osiągać doskonałe wyniki:
mniej upadków3
krótszy czas reakcji4
wyższe wyniki HCAHPS5
więcej czasu spędzonego na bezpośredniej opiece nad pacjentem6
60%
mniej upadków3
81%
krótszy czas reakcji4
21%
wyższe wyniki HCAHPS5
30%
więcej czasu spędzonego na bezpośredniej opiece nad pacjentem6
* Wartości procentowe są zależne od klienta/placówki i używanych/zainstalowanych produktów.
Poprawa wydajności pracy personelu medycznego
Gdy stan pacjentów pogarsza się na oddziale ogólnym lecz liczba personelu się nie zmienia, lekarze mogą mieć problem z organizacją pracy.
Wyższe obciążenie może oznaczać opóźnienia i błędy w komunikacji i danych wprowadzanych ręcznie. A gdy te opóźnienia i błędy dotyczą danych pacjenta, problem może szybko zmienić się z utraty czasu na utratę życia.
W szpitalach, które automatyzują komunikację — zarówno pomiędzy lekarzami, jak i pomiędzy urządzeniami i EMR — znacznie poprawiono oszczędność czasu, dokładność i przebieg pracy klinicznej:
mniej błędów w komunikacji8
wiadomości wysyłanych rocznie pomiędzy EHR systemami przywołania pielęgniarki10
72 minuty
oszczędności dzięki przesyłaniu kluczowych danych do EMR7
59%
mniej błędów w komunikacji8
Od 40 do 1 min
opóźnienia w przekazywaniu danych do EMR9
5,5 mln.
wiadomości wysyłanych rocznie pomiędzy EHR systemami przywołania pielęgniarki10
* Wartości procentowe są zależne od klienta/placówki i używanych/zainstalowanych produktów.